آزمون

ساخت وبلاگ

اکثر افرادي که به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز کردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارک‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با کمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تکنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و کيفيت بالاي آنها در عملکرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد که جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا که مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان کنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري کنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي که اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يکي از پرقدرت‌ترين و باکيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي که باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. وجود شرکت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر کشور

يکي از معضلات خريد کالاي برقي خارجي، پيدا کردن تعميرکار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در کشور است. خوشبختانه شرکت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اکثر شهرهاي کشور وجود دارند که مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي کنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذکر است که تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممکن نيست و تنها برخي از شرکت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شرکت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميرکاري نسپاريد. چرا که ممکن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملکرد جاروبرقي کاهش پيدا کرده و در بلند مدت نيز شاهد کاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاکت يک بار مصرف

برخي از مارک‌ها به دليل نداشتن تکنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از کيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌کنند. اين کيسه‌ها بايد هر چند ماه يک بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تکان دادن کيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاک در هوا و به وجود آمدن مشکلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تکنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاکت يک بار مصرف استفاده مي‌کند. در اين حالت تنها لازم است که کاربر، پاکت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج کرده و دور اندازد سپس پاکت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نکته:پاکت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌کنند. اين در حالي است که کيسه‌هاي يک بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي که از کيسه‌هاي غيراورجينال استفاده کنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يکي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است که اين مارک به تمامي سلايق توجه مي‌کند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاکت يک بار مصرف از روش ديگري استفاده کنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با کيفيت تهيه شده که به شما امکان جستجو کردن اشيا کشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است که مخزن حجم بيشتري دارد اما کاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز کننده بشويد تا کاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مکش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي که اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امکان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد کرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد که قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است که به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسکوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مکش

يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش که باعث شهرت آن شده است، ميزان مکش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در کسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد که مکش دستگاه به قدري باشد که به سرعت آشغال‌ها را در خود بکشد. مکش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است که عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌کنند که توانايي بلند کردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممکن است!

  1. تعداد سري

يکي از مزاياي ديگري که خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و کاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريک خانه براي شما امکان‌پذير نيست، احتمالا از کاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد که تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يکسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يکي از بزرگترين معضلات کاربران در هنگام جاروبرقي کشيدن اين است که جاروبرقي تمامي گرد و خاک موجود در خانه را در هوا پخش مي‌کند که وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يکي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي کوچکي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد که بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذکر اين ايرادات به اين منظور نيست که مارک‌هاي ديگر از اين مشکلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. عدم امکان مکش مايعات

بسياري از کاربران ترجيح مي‌دهند که جاروبرقي‌شان به يک باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بکشد. اين امکان در هيچ يک از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يک از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود که به اين تکنولوژي دست پيدا کرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيک

از انجايي که جاروبرقي‌هاي بش از کيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از کشورها به توليد جاروبرقي‌هايي کاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي کيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممکن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد کنند که کپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدکي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان کاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدکي غير اصل مانند فيلتر و پاکت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود که کاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نکنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشکل کمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يکي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا که استفاده از مواد اوليه با کيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي که در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل کشيده شده اشاره کرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد که آشغال‌ها را در يکديگر متراکم مي‌کند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز کردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:04

كارايي جرثقيل چيست

ماشين آلات هم اكنون در زندگي انسانها نقش زيادي دارند و پيشرفت در صنايع و ساخت و ساز بدون ماشين آلات تقريبا غير امكان دارد. در واقع جابجا كردن اجسام سنگين فراتر از توانايي طبيعي انسانها است و انسانها با درخدمت گرفتن اين ماشين آلات چه در صنعت و چه در پروژه هاي عمراني از قبيل:سد سازي، برج سازي، پل سازي ……. توانسته اند بخش بزرگي از مشکلات جامعه بشري را با اين ماشين آلات حل كنند لذا اين جرثقيل ها با توجه به كارايي و مكانهاي مورد استفاده و قابليت هايي كه دارند داراي انواع مختلفي مي باشند.

جزثقيل خودروبر

احتمالاً تاکنون برايتان اتفاق افتاده که براي حمل و جابه­جايي خودروي خود نياز به يدک کش و خودروبر پيدا کرده باشيد. البته ناگفته نماند که تفاوت هايي هرچند ناچيز ميان خودروبر و يدک کش وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن ها به ميزان حساسيت فرد نسبت به اتومبيل خود بستگي دارد.

به تجهيزات مکانيزه و مدرني از يدک کش گفته مي شود که وظيفه حمل خودروها را بر عهده دارد. اگرچه بسياري از مردم آن را با عناوين ديگري همچون ماشين بر هم مي شناسند. امروزه به دليل توسعه و گسترش شبکه هاي جاده اي و استفاده روزافزون عموم مردم از خودروها، نياز به تجهيزاتي که از قابليت آسان حمل، جابه جايي و سوار کردن خودروها بر روي تريلر يا کامپوزيت برخوردار باشند را بيش از گذشته احساس مي گردد. يکي مطمئن ترين تجهيزات مکانيزه اي که مي تواند به عنوان بهترين روش براي حمل و جابه­جايي خودروها معرفي شود که آسيب رساندن به آن ها را در حين انتقال و حمل به طرز قابل ملاحظه اي کاهش دهد تجهيزاتي به نام خودروبر مي باشد.

شرکت خودروبر پارس با سابقه طولاني مدت در خصوص حمل و انتقال خودروهاي مختلف، مفتخر است تا با ارائه خدمات کاملاً حرفه اي و تخصصي در حوزه حمل و نقل خودروهاي مختلف، شما مشتريان عزيز را راضي و خرسند نگاه دارد

جرثقيل برجي

اين نوع جرثقيل معمولا در ساختمان هاي مرتفع مورد استفاده قرار مي گيرد و به سه صورت بر روي زمين نصب مي شود. اين جرثقيل ها با توسعه تكنولوژي و رويكرد شهرها براي ساخت سازه هاي بلند مرتبه رونق يافته و هم اكنون در سراسر نقاط جهان به خصوص در ساختمان آسمانخراشها به كار مي رود. به خاطر شعاع عمل وسيع و ارتفاع بسيار زياد اين نوع جرثقيل ها بر روي بناي در حال ساختمان تکيه مي كنند و با پيشرفت ارتفاع ساختمان بالا مي روند.

جرثقيل هاي موبايل

جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): جرثقيل موبايل، جرثقيلي است كه داراي بازويي است كه مي تواند حرکت كند و حرکت جرثقيل بدون مسير مشخص، است و باربرداري جرثقيل بر اساس مرکز ثقل و پايداري آن است. جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): بر روي زمين به دو صورت ثابت (نصب جک) و كارگاهي (متحرک با بار) عمل مي كند.

جرثقيل هاي سقفي:

جرثقيل هاي سقفي: سازه اي است كه به مرور زمان توسعه يافته و هم اكنون در انواع مختلفي عرضه و استفاده مي شود و ابزاري است براي جابجايي و حمل اجسام سنگين در صنعت استفاده مي شود و شامل اجزاي از تيرآهن، يک عدد قلاب و يک عدد كابل براي حمل كه به تيرآهن وصل مي شود. كه از اين قلاب براي بلند كردن اجسام استفاده مي شود. و براي محيط هاي سرپوشيده مثل سالن ها، كارخانه ها و … استفاده مي شود.

جرثقيل دروازه اي:

جرثقيل دروازه اي: اين نوع جرثقيل ها به دو صورت دروازه اي و نيم دروازه اي قابل استفاده مي باشند. جرثقيل دروازه اي براي جابجايي بار در محيط هاي باز و در داخل سالن ها كاربرد دارند. جرثقيل دروازه اي قابليت نصب بالابرهاي سيم بکسلي تک و دو پل در گروه هاي كاري مختلف را دارا است.

انواع جرثقيل بازويي

جرثقيل بازويي: جرثقيل هاي بازويي به دو شکل بازويي (ديواري) يا ستوني بازويي قابل استفاده در صنايع مي باشند

جرثقيل هاي آويز:

جرثقيل هاي آويز: اين جرثقيل ها درسالن ها و مكان هاي با محدوديت ارتفاع و خطوط مونتاژ سري (خودروسازي و…) در ظرفيت تا ? تن قابل استفاده اند.

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:24

پردانلودترين برنامه هاي سال 2021 معرفي شدند؛ تلگرام و تيک تاک در صدر

اخبار اپليکيشن‌ها

 

بر اساس گزارشي که SensorTower از آمار دانلود برنامه‌ها و بازي‌هاي موبايلي ارائه کرده، تلگرام پردانلودترين اپليکيشن غيربازي در سال 2021 بوده است. براساس اين گزارش، پيام رسان تلگرام در ماه ژانويه بيش از 63 ميليون بار نصب شده که 3.8 برابر بيشتر از مدت مشابه سال گذشته است. رشد تلگرام بيش از همه به کشورهاي هند و اندونزي مربوط مي‌شود؛ جايي که تقريباً 24 درصد از نصب‌هاي جديد متعلق به هند و 10 درصد نيز متعلق به اندونزي است. با ديجي رو همراه باشيد.

رشد تلگرام به لطف بروزرساني جنجالي واتساپ

پس از تلگرام، يک پيام رسان ديگر به نام تيک تاک با 62 ميليون نصب در مکان دوم قرار گرفته است. 17 درصد از نصب‌هاي جديد اين برنامه توسط کاربران چيني بوده، در حالي که 10 درصد از دانلودها نيز از ايالات متحده انجام شده است. شايان ذکر است تيک تاک در حالي موفق به ثبت 62 ميليون دانلود شده که همچنان در يکي از بزرگ‌ترين بازارهاي جهان يعني هند ممنوع است.

بيشتر بخوانيد: خريد دوربين مدار بسته    قيمت دوربين مدار بسته

در جايگاه سوم از ليست پردانلودترين برنامه‌هاي غيربازي، باز هم يک پيام رسان و اين بار سيگنال قرار گرفته است. همان‌طور که احتمالاً در جريان هستيد، رشد چشمگير تعداد دانلودهاي تلگرام و سيگنال بيش از هر چيز به بروزرساني قوانين حريم خصوصي واتساپ و مهاجرات کاربران اين پلتفرم مربوط مي‌شود.

پس از اين برنامه‌ها، اپ‌هاي متعلق به فيسبوک يعني پيام رسان فيسبوک و واتساپ به ترتيب چهارم و پنجم هستند. جالب اينجاست که يک برنامه شبيه تيک تاک با نام MX TakaTak موفق شده رتبه چهارم را در فروشگاه گوگل پلي از آن خود کند. در ادامه مي‌توانيد ليست کامل برنامه‌هاي پردانلود مارکت‌هاي مختلف را مشاهده کنيد:

بنا به دلايلي که ذکر کرديم، رشد تلگرام و سيگنال طي ماه گذشته اصلاً تعجب آور نيست. با اين اوصاف، جالب خواهد بود که ببينيم آيا سرعت رشد اين پيام رسان‌ها در ماه‌هاي آينده نيز حفظ خواهد شد يا خير. نظر شما چيست؟ آيا مهاجرت کاربران به اين دو پيام رسان همچنان ادامه خواهد داشت يا واتساپ مي‌تواند کاربرانش را به ماندن در پلتفرم خود مجاب کند؟ نظرات خود را از طريق بخش کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

بيشتر بخوانيد: هايک ويژن  نصب دوربين مداربسته

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:20

 چگونه تصوير برداري در نور کم، سيستم هاي امنيتي را بهبود مي دهد !

نتايج يک تحقيق نشان مي دهد که بيش از 70% از جنايت ها و حوادث در شب و فضاي تاريک رخ مي دهد . اطلاعات مهم مظنونان از جمله ويژگي هاي ظاهري ، قد ، پوشش ، وسيله نقليه ، شماره پلاک ، رنگ و نوع خودرو و مواردي شبيه به اين ، اهميت بالايي جهت شناسايي افراد ايفا مي کند . با اين همه ،  دوربين مداربسته   معمولي توان ارائه جزئيات در محيط هاي تاريک را ندارند و از اين رو تصاوير اين دوربين ها ، ارزش چنداني ندارد . مادون قرمز – IR وضوح هتصوير را در شب ،تا ميزان قابل توجهي بهبود مي بخشد اما تصوير رنگي ، کيفيتي است که هيچ جايگزيني ندارد .با توجه به اهميت ارائه تصاوير رنگي از صحنه هاي مختلف در شب و روز ، توليد کنندگان مطرح دنيا در حوزه مدار بسته و در راس آنها ،شرکت هايک ويژن به دنبال ارائه طيف جديدي از محصولات مدار بسته بود که توان ارائه تصاوير رنگي حتي در شب را داشته  باشد .در اين صورت هيچ نکته اي از ديد پنهان نمي ماند و کاربران مي توانستند با خيالي آسوده هر حادثه اي را بررسي نمايند .

بيشتر بخوانيد:     تي وي تي     پکيج دوربين مداربسته

         

مشکل چگونه حل مي شود ؟
هايک ويژن به عنوان يک شرکت پيشرو در حوزه مدار بسته ،سابقه سالهاي متمادي تحقيق و تلاش در حوزه پردازش تصوير در محيط هاي کم نور و تاريک داشته است .اين تلاش ها در سال 2013 با ارائه دوربين هاي مجهز به تکنولوژي Dark Fighter  به نتيجه رسيد .اين دوربين هاي هايک ويژن با استفاده از سنسور هاي بزرگتر و دريچه ديافراگم بازتر ، مي توانستند تصاوير با کيفيت بيشتري ارائه کنند .چهار سال بعد هايک ويژن سري DarkFighterX را با استفاده از فناوري نوآورانه و استفاده از دو سنسور مجزا رونمايي نمود .دوربين هاي سري DarkFighterX بر اساس عملکرد چشم انسان عمل مي کند ، اين سري از دو سنسور مجزا استفاده مي کند که يکي براي تصوير برداري در  تاريکي با استفاده از سنسور IR ، تصاوير با وضوح و جزئيات بيشتري توليد مي کند و ديگري با استفاده از نور مرئي ( در زمان وجود نور ) تصاوير رنگي با کيفيت بسيار بالايي ارائه مي کند . ترکيب اين دو تصوير توسط سيستم مرکزي دوربين هوشمند هايک ويژن ، تصوير رنگي با کيفيتي را حتي در فضاي کاملا تاريک ارائه مي نمايد. نکته ي مهم در زمينه اين تکنولوژي اين است که اين سري از دوربين ها جهت ارائه تصوير رنگي به نور حداقلي مانند نور مهتاب يا ستارگان احتياج دارند .

از قابليت DarkFighterX در چه حوزه هايي مي توان استفاده کرد ؟
از سري DarkFighterX دوربين هاي هايک ويژن مي توان جهت ارائه راهکار هاي امنيتي در حوزه هايي مانند خيابان ها ، راه آهن ، بنادر ، ميادين ، پارک ها و شهر بازي ها ، زندان ها ، مرز ، گمرک و موارد بسياري ديگر استفاده نمود . بطور کلي هر فضايي که نياز به تصوير رنگي شبانه روزي جهت جلوگيري از حوادث وجود دارد را مي توان با اين سري از دوربين هاي هوشمند هايک ويژن پوشش داد .

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:25

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايک ويژن

يکي از شيوه هاي انتقال تصوير دوربين  هايک ويژن  بر روي موبايل ، انتقال تصوير به شيوه P2P است . اين شيوه به دليل مشکلاتي که چندي پيش به وجود آمده بود و دسترسي به سرور هاي تصوير هايک ويژن از طريق P2P عملا غير ممکن شده بود ، باعث شد تا بسياري از مشتريان محصولات مدار بسته هايک ويژن از شيوه هاي ديگر انتقال تصوير و بخصوص شيوه آي پي ثابت استفاده کنند . اما خبر خود اينکه به تازگي نماينده اين شرکت ، موفق به رفع مشکل انتقال تصوير هايک ويژن شده و راهکار جديد خود را ارائه نموده است که در اين محتوا در اين خصوص توضيح داده ايم . شرکت hikvision به دليل استفاده از تکنولوژي اختصاصي براي راه اندازي سيستم هاي خود خدمات منحصر به فردي ارائه مي دهد.

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شرکت مهر تجارت  تماس بگيريد و اکانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روي تلفن همراه خود نصب کنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا ios )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد شده با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور لاگين کنيد

مرحله چهارم : دستگاه را از طريق شماره سريال يا QR Code به نرم افزار اضافه کنيد

مرحله پنجم : کد تاييديه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعريف کرده ايد وارد کنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد کنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده کنيد

 

رفع مشکل انتقال تصوير در دوربين مدار بسته   هايک ويژن

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شرکت پارس ارتباط تماس بگيريد و اکانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روي تلفن همراه خود نصب کنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا IOS )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشويد

مرحله چهارم : با وارد کردن نام کاربري و کلمه عبوري که ساخته ايد وارد نرم افزار شويد

مرحله پنجم : دستگاه را با اسکن کد يا وارد کردن شماره سريال ادد کنيد

مرحله ششم : کد تاييديه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعريف کرده ايد را در نرم افزار وارد کنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد کنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده کنيد.

نکته پاياني :  پيشنهاد ما اين است که  براي  نصب دوربين مداربسته  با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد تا بدون هيچ دغدغه اي اين کار را به شکل حرفه اي براي شما انجام دهند.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:54

راهنماي خريد جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي براي منزل خود را داريد و به دنبال بهترين مارک جاروبرقي هستيد و در اينجا به شما کمک خواهيم کرد تا بنا بر نياز و بودجه خود بتوانيد بهترين مدل جاروبرقي را انتخاب کنيد.

m1_nnha.jpg

منبع: عصر ايران

پيش از بررسي اين نکات خالي از لطف نيست که بگوييم بهترين ها هميشه مي توانند در بهترين مارک جاروبرقي نيز خلاصه شود لذا انتخاب برندي درست به شما در داشتن مزيت هاي اصلي از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا کمک به سزايي مي کند اما دانستن نکات لازم درباره خريد اين کالا قطعاً به انتخاب مدلي مناسب تر و اطمينان درباره مارک اين دستگاه در ميان انواع جاروبرقي گوناگون کمک به سزايي خواهد کرد.

انواع جاروبرقي مخزن دار و کيسه دار

در کل مي توانيم انواع جاروبرقي خانگي را به دو دسته اصلي تقسيم کنيم که در اينجا به طور خلاصه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت و در ادامه با بيان مشخصات مهم در هنگام خريد جاروبرقي مناسب همراهتان خواهيم بود.

جاروبرقي کيسه دار: در اين مدل از جاروبرقي همان‌طور که از اسمش نيز پيداست، گرد و غبار و آشغال‌ها در کيسه يا پاکتي که در دستگاه طراحي شده است جمع مي گردد. جنس کيسه ها مي تواند کاغذي، پارچه و يا پليمر باشد از سايز يا اندازه کوچک تا بزرگ مي باشد که به دو صورت دائمي يا يک بار مصرف هستند. لازم به ذکر است که امروزه به دليل موارد بهداشتي و پاکيزگي شما شاهد کيسه ها يا پاکت هاي يک‌بار مصرف در برندهاي معتبر هستيد و اين دسته از محصول در هنگام خريد جاروبرقي عمدتاً موردتوجه تعداد بيشتري از افراد است چراکه هم تعدد مدل بيشتري دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت آسان‌تر مي باشد.

 

جاروبرقي بدون کيسه: جاروبرقي بدون کيسه يا مخزن دار همان‌طور که از نامش پيداست داراي به جاي کيسه داراي محفظه اي براي جمع آوري زباله مي باشد به طوري شما مي توانيد پس از پر شدن مخزن دستگاه آن را خالي کنيد و مجدداً در سر جايش بگذاريد در همين جا بايد به اين نکته اشاره کنيم که در هنگام انتخاب و خريد جاروبرقي مدل هاي بدون کيسه به سراغ مارک هاي متفرقه نرويد چراکه به دليل نوع عملکرد مي تواند خروجي گرد و غبار بيشتري در محيط به نسبت جاروبرقي کيسه اي داشته باشد و همين امر به شدت مي تواند براي ريه هاي شما آزاردهنده باشد.

نگاهي عميق در هنگام خريد جاروبرقي

قدرت موتور: يکي از مهم ترين موادي که بسياري از افراد در هنگام خريد جاروبرقي بدان توجه مي کنند وات دستگاه است چراکه تصور مي کنند اين وات تعيين کننده ميزان کشش است اما لازم است اين نکته را بدانيد که مي تواند دو جاروبرقي با وات يکسان، مشکي کاملاً متفاوت داشته باشد و در حقيقت نمي توان توان مصرفي را به تنهايي مبنايي از انتخاب قرار دهيد چراکه ميزان مکش در هر جاروبرقي به نوع موتور، خرطومي، نوع عايق و لوله تلسکوپي وابسته خواهد بود و شايد بدون لوله تلسکوپي و در آوردن خرطومي از دستگاه شما کششي بسيار متفاوت را در اختيار داشته باشيد لذا توجه به اين نکته مهم را فراموش نکنيد.

نوع موتور: تکنولوژي هاي گوناگوني مي تواند در جاروهاي برقي وجود داشته باشد که براي مثال مي توانيم به معروف ترين آن ها يعني موتور کمپرسور و HiSpin اشاره کنيم که در دسته بهترين ها محسوب مي گردد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي ايروديناميکي و جريان کاليبره شده داراي مکش بالا و سطح مصرف انرژي پاييني است لذا اگر مي خواهيد خريد جاروبرقي را براي متراژهاي بزرگ انجام دهيد مي توانيم به طور قطع خريد مدل کمپرسور را به شما پيشنهاد دهيم چراکه علاوه بر مکش بسيار بالا در متراژ زياد داغ هم نمي کند و مي تواند براي ساعات بالايي بدون فشار به دستگاه کار کند. به ياد داشته باشيد قدرت موتور در جاروبرقي کمپرسور کاملاً متفاوت از موتورهاي ديگر است تا جايي که نمي توان به عنوان مثال 800 وات کمپرسور را به راحتي تا دو برابر قدرت با جاروبرقي هاي موتور معمولي مقايسه کرد.

در مورد نوع موتور در هنگام خريد جاروبرقي نيز بايد به اين نکته توجه کنيد که افت کيفيت، مکش و قدرت در برندهاي متفرقه مي تواند کاملاً محسوس باشد لذا در هنگام خريد جاروبرقي بهتر است به اين موردتوجه کنيد که پول برندي را بدهيد که ارزش هزينه کردن داشته باشد و به زبان خودماني براي انتخاب اين دستگاه، حتي اگر مدل ارزاني از مارک معتبر را بخريد بهتر از انتخاب مدل بالاي يک مارک متفرقه است.

 

لوله تلسکوپي: دسته يا لوله تلسکوپي يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي است چراکه لوله ها در مدل هاي متنوع ممکن است قابليت تنظيم ارتفاع داشته باشند يا خير و همين تنظيم ارتفاع مي تواند به شما کمک کند تا کاملاً بر مبناي قد خود دسته را تنظيم کنيد تا بدون فشار به ستون فقرات، مچ و کتف خود کار جاروکشي را انجام دهيد.

لوله خرطومي: به طور واضح بگوييم که لوله ها اصولاً يا از جنس پلاستيک و يا کنف هستند و هريک از اين جنس ها در مارک هاي گوناگون مي تواند باکيفيتي متفاوت وارد بازار شود اما در حالت کلي بايد بگوييم که کنف در صورت اينکه در مارک خوبي از باشد مي تواند به مراتب طول عمر بالاتري داشته باشد چراکه خرطومي هاي پلاستيکي ممکن است براثر کشش و به مرور زمان پاره شود اما مدل هاي کنفي طول عمر بيشتري خواهند داشت و به راحتي پاره نمي شود. لازم به کر است که به صورت استاندارد لوله ها براي عدم کم شدن مکش 2 متر مي باشند.

نوع اتصال خرطومي به بدنه: در هنگام خريد جاروبرقي فراموش نکنيد که خرطومي ها به بدنه دستگاه بايد به شکلي اتصال يابند تا 360 درجه قابل چرخش باشد چراکه در غير اين صورت کار جاروکشي سخت خواهد شد و مهم ترين مسئله اين است که در مارک مناسب، به طور دقيق وکيوم و سفت باشد تا تأثيري روي مکش دستگاه نگذارد.

پارويي جاروبرقي: يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي، پارويي دستگاه و نوع طراحي آن است، يک پارويي خوب مي تواند به نوبه خود سهم به سزايي در مکش و جمع آوري کثيفي ها داشته باشد و علاوه بر اين مورد يک پارويي مناسب بسيار روان بر روي سطوح حرکت خواهد کرد و همين امر از فشار آمدن به مچ، کتف و کمر شما جلوگيري خواهد کرد پس به منظور داشتن کيفيت بيشتر در جاروکشي و سهولت آن به داشتن پارويي مناسب در جاروبرقي خود توجه فرماييد.

فيلتر هپا: احتمالاً نام فيلتر معروف HEPA به گوشتان خورده است، اين فيلتر که به خصوص در برندهاي معتبر استفاده مي شود داراي اهميت بالايي هستند. در هنگام جاروکشي گرد و غبار خروجي از دستگاه در هوا مخصوصاً نور آفتاب قابل‌رؤيت است و همين مورد به مرور زمان آلرژي هاي گوناگون در افرا ايجاد خواهد کرد که اين مورد به لطف تکنولوژي جديد فيلتر قابل شستشوي هپا تا 99.99 درصد کاهش پيدا کرده و درواقع بسيار مهم مخصوصاً براي افراد حساس به خصوص آلرژي تنفسي مي باشد.

نوع طراحي و Air bumper: نوع طراحي بدنه از جمله ضد خش بودن از مواردي است که در برخي از مدل هاي تاپ برند وجود دارد و اما در کنار اين قابليت گارد محافظتي در برندهاي خوب تا ميزان قابل توجهي سلامت دستگاه و حتي وسايل داخل منزل را تضمين خواهد کرد که مي تواند موردي قابل توجه در هنگام خريد جاروبرقي به شمار برود. حتماً برايتان پيش آمده که در هنگام جارو کردن منزل جاروبرقي به وسايل و يا ديوار خانه برخورد کند که اين مورد هم به جاروي شما و هم وسايل موجود در منزل آسيب مي رساند اما وجود گارد محافظتي د ر برخي از انواع جاروبرقي باعث مي شود که به دليل جنس نرم تر از اين صدمه جلوگيري کند.

اين دسته از موارد در کنار چرخ هاي مناسب در زير جارو، لوازم جاني همراه همچون سري هاي مختلف برايي جاروکشي آسان درزها و مبل ها مي تواند از اهميت ويژه اي برخوردار باشد و در هنگام خريد مورد توجه شما قرار گيرد. حال که اين نکات را مطالعه نموديد پس مس توانيد با اطلاعاتي کامل تر مدل و حتي مارک جاروبرقي خود را انتخاب کنيد اما درنهايت بايد تأکيد کنيم که حتماً خريد جاروبرقي خود را از يک فروشگاه معتبر و مارکي مناسب تهيه فرماييد که خود مي توان تا جاي زيادي بر انتخاب، خريد و حتي قيمتي مناسب تر اهميت داشته باشد.

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:33

لینک دوستان

خبرنامه